søndag 27. oktober 2013

Fredag-siste dag på praksis!

På fredag var det min siste dagen på praksis,så jeg kom ganske tidlig den dagen. Det jeg gjorde på fredagen var at jeg pakket opp flere jule varer og sette det frem til butikken. Det var så mange fine og deilige jule håndkler som jeg hadde så lyst å kjøpe det til meg selv eller til mamma min. Etter jeg og en ansatte hadde pakket opp halve paller fikk vi kake i pausen. Siden det var min siste dag på praksis og at en butikk arbeider hadde bursdag. Når jeg var ferdig med kaken forsettet jeg med en gang å pakke opp flere paller. Vi klarte å pakke opp alle pallene på fredag. Når jeg hadde pakket opp alle pallene fikk jeg da mange forskjellige oppgaver som jeg måtte gjøre.Den første oppgaven var at jeg fikk lov å re opp en seng og gjøre det fint. Dette gikk da ganske kjapp. Den andre oppgaven var at jeg måtte sette opp flere prøve gardinkapper. Den tredje var er at  jeg fikk lov å ordne en utstilling slik jeg ville,men ble ikke ferdig. Jeg satt tingene i et symmetri fordi det var sånn butikken ville skal ha det. I denne utstillingen så var tema farge vinrød og svart. For å få kundene til å kjøpe eller er interessert,så valgte jeg å ta med paljetter som gjorde det mere kulere. Og da ser det ikke så søt lenger.Slutten av dagen fikk jeg en gave fra butikken siden jeg var så flink og at det var min siste dag. Jeg fikk da velge en håndkle fra butikken!:) gjett om jeg ble så glad da jeg fikk velge en håndkle til meg selv. Det var kjempe koselig og morsomt å jobbe på Princess og med andre som jobbet der, og at det var hyggelig. Jeg kommer kanskje tilbake til butikken for å jobbe sånn ekstra jobb ellerno. Jeg har lært utrolig mye som jeg kan ta med meg videre og jeg har kjennet hvordan det er å jobbe på butikken eller hvor hardt det er.





Det var denne utstillingen jeg skal ordne og endre hele. før

prøve ut å se hvordan jeg skal ha det ved å prøve ut ting

resultatet

men ble ikke ferdig.. er ganske fornøyd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar